May
26
Crawl budget je jedna z tých vecí, ktoré ľudí s malými webstránkami veľmi netrápia. Avšak keď si vybudujete veľkú a kvalitnú stránku, mali by ste sa začať zaujímať aj o crawl budget vášho webu. Ako teda crawling funguje a čo môže na vašej stránke spôsobiť? Princíp crawlingu Crawling funguje tak, že na začiatku dostane crawler, napríklad Googlebot, zoznam URL adries, ktoré má prejsť (prehľadať). V prípade, že...
Viac
Apr
13
Pri SEO audite je potrebné zohľadniť množstvo faktorov, vrátane technických, obsahových a prepojovacích faktorov. Medzi technické faktory patria napríklad rýchlosť načítania stránky, mobilná optimalizácia, zdrojový kód a URL štruktúra. Obsahové faktory zahŕňajú kvalitu obsahu, kľúčové slová a značkovanie. Prepojovacie faktory sa týkajú kvality spätných odkazov a...
Viac
Dec
20
Robots.txt súbor je súbor, ktorý je uložený na webovom serveri a slúži na informovanie vyhľadávačov o tom, ktoré súbory alebo adresáre na webe by mali alebo nemali byť prehľadávané a indexované. Toto je dôležité preto, že existujú súbory alebo oblasti na webe, ktoré by ste nechceli, aby sa objavili v výsledkoch vyhľadávania. Napríklad, ak máte súkromnú stránku alebo stránku, ktorá je len...
Viac
Nov
24
Pokiaľ plánujete kúpu novej domény pre váš projekt, skúste sa poobzerať po exspirovaných doménach, ktoré môžu mať zaujímavé ranky, ktoré môžu napomôcť v začiatkoch pri raste vášho projektu. Dávajte však pozor na to, aby sa nejednalo o spamovú doménu, na ktorej sa predtým nachádza toxický obsah. V tomto článku sa pozrieme na to, ako nájsť vhodnú voľnú (exspirovanú)...
Viac
Jan
21
Chcete zistiť kto odkazuje na vašu doménu alebo na doménu konkurencie? Vďaka nášmu nástroju analýza spätných odkazov to môžete na jeden klik zistiť zadarmo. Prečo potrebujete spätné odkazy? Začnime pekne od začiatku. Spätné odkazy patria spolu s obsahom k najdôležitejším metrikám v hodnotení (pri rankovaní) webových stránok vo vyhľadávačoch. Google berie tieto odkazy ako známku toho, že...
Viac
Jul
18
Google zvykne viackrát ročne vydať veľký update jadra algoritmu (Core update), tentokrát s názvom Google June Core 2019 update. Tieto väčšie updaty, ktoré zvykne vopred nahlásiť majú oveľa väčší vplyv na rankovanie stránok, ako menšie updaty, ktoré vydávajú a testujú takmer každý deň. June Core update začal rolovať 3. júna 2019 v USA a dobehol 8. júna 2019. 6 dní teda trvalo kým sa zmeny dostali do...
Viac